Torsdag.

Hallå!
 
Jag är sjuk. Blev snuvig och dann av campingen så idag har jag legat på soffan hela dagen och plöjt Emil i Lönneberga på datorn. Fem dagars camping gjorde visst sitt. Tycker ni kan söka på Lake Somerset om ni vill kika och se vart jag och Damon firade påsk. Var där med Bev och Mike med familj samt deras vänner och på det stora hela hade vi en jättemysig ledighet. Men jag blir så himla blyg och obekväm med nya människor och jag HATAR det. Så framstår jag som dryg och bitchig istället när jag egentligen bara inte är bekväm. Men Bev är som hela världens mamma så det blev bara bättre och bättre med dagarna. Sedan detta eviga drickande. Australien i ett nötskal men jag tänker inte dras med.
 
Igår lagade vi fyllda paprikor, så himla mumsigt och tack vare Emma som jag började äta det. Tack ännu en gång Emma om du läser detta!
 
Idag ska jag och Damon titta på ett hus om jag bara känner mig lite bättre.
 
Första bilden nedan är från mitt franska favoritfik dit Damon tog mig samma dag jag landade i juni. Såååå gott där! Retsen är från camping och så lite larvbilder på mina bästa armband. Som om jag kunde välja...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0