Ljuva, ljuva helg.

Vilken fin helg jag haft. Faktiskt. Några stresstårar och något för snabb anding har jag också tampats med men det är ju bara livet. Igår körde jag på som en dåre här hemma, rensade, fixade, slängde donade. På kvällen kom pappa och Martin över och kollade hockeyn medan jag fortsatte.

Idag kom min gulliga lilla mormor som sydde in alla mina bh:ar så de passar MIN fina kropp!! Så lycklig nu!!! Ni som har vanligare storlekar och dagligen bär sköna bh:ar, om ni visste vad lyckligt lottade ni är.

En sprängfylld vecka väntar och jag avslutade den med att ha min fina barndomsgranne Evelina över på riktigt mysigt prat. Det kommer jag sakna. Men livet är nu och jag super in varje fin liten stund.

Nu blir det lite sen middagsmat och sedan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0