Överraskning.

Hello!
 
Igår vaknade jag i lugn och ro och började dagen med att skypa med Martin och mamma. Men mitt i allt ringde de från childcare centret jag jobbade på här om dagen och undrade om jag kunde hoppa in igår. Skyndade iväg och det bästa med att jobba där är resvägen. Låter kanske sorgligt men så är det. Jättegoa barn och snäll personal men jag fattar liksom inte uppgiften. Visst är de här barnen minisar men jag kan inte se att de gör något med barnen. De gör vad de vill.
 
Efter jobbet tog jag färjan hem. Jag och Damon skulle in till stan så det blev bara hem och byta om och vända. Damon betedde sig superstressat och småsprang som en virrig höna. "Vi hinner inte äta" sa han. "Vi får ta nåt snabbt bara." Slängde i oss varsin kycklingburgare och sedan drog han mig vidare. Jag fattade ingenting och till slut sa jag: Vad är det vi har så bråttom till? Vart ska vi? Okej, jag kanske frågade några fler gånger än så men jag fattade ju verkligen ingenting.
 
 Vi gick in i nån märklig uppgång på ett hus och han öppnade en dörr varifrån det strömmade varm luft. Ett masssagecenter! Vi skulle få varsin helkroppsmassage men det visste jag inte då. Jag blev lite nervös och fick fylla i ett papper. En tjej kom och hämtade Damon och sedan kom en oerhört slemmig kille, inte mycket äldre än jag och hämtade mig. Jag fick smått panik. Jag var ju inte alls beredd på nån massage och självklart hade jag på mig mina silkigaste minitrosor och kände mig allt annat än bekväm.
 
Han började massagen och fick lite problem då det inte fanns mycket att fästa lakanet i då mina trosor var nästanintill obefintliga. Huuua! Låg som en stel pinne så ibland fick han skaka mig lite så jag slappnade av. Det var en HELKROPPS-massage nästintill bokstavligen och det kändes så jobbigt att Damon var så gullig och jag inte kunde njuta av det. Jag tror jag var tio ggr stelare än innan vi kom när vi gick därifrån. Var såklart jättetacksam men tog en dusch det första jag gjorde när jag kom hem för att få bort hans händer och all olja. Näej, nåt större fan av manliga främlingar är jag i n t e .
 
Damon jobbar och jag ska snabbt städa lite och bädda rent. VA? Ska JAG verkligen göra det? Guuuud så ojämställt!!!!!!!!!!!!!!
 
Ciao!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0