Helg. Åh helg!!

Imorse när jag vaknade var hela världen grå. Grå i alla toner av grå som finns. Jag ville ligga kvar under mitt varma täcke, sova klart och sedan ha en soffdag. Men tjänsten kallade. Och tur var väl det för jag är så kär i mina skruttiga barn. De är så underbara på sina unika, olika sätt.

Mötte en av mina favvopappor i morse och vi har pratat om att jag tappat två kg på mitt sockerstopp. När han kom och hämtade vid stängning idag hade han med sig 2 kg godis i en megapåse. Han tyckte jag kunde gå upp de där kilona igen. Sånna som han som liksom inte är mainstream gör att jag behåller min tro på mänskligheten. Han gjorde min dag helt enkelt.

Jag har faktiskt smakat ikväll men det var inte så gott som jag hoppades så imorn är det back on track igen.

Jag är slut som artist. Är helt färdig. Skulle träffa Amoren och Lill men det här ruggvädret och ingen moped gör att jag inte kommer lämna lägenheten. Det blir mysigt det med och jag är laddad för helg. Som jag längtat!! Ska bli så skönt att sova på morgonen och pyssla med det jag vill lör-sön.

Här och nu blir det ett varmt bad. Åh vad underbart!!

Kanske lite Draw something på det. Väntar på Damon som inte är den snabbaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0