Sweet Sunday.

Hey!

Oj vad det jobbas på här. Tvättas så det står härliga till och packas, packas, packas. Wiiihoooo. Närmare Australien än så här har jag aldrig varit :)

Igår var värsta perfekta dagen. Jag lagade Emmas paprikor fast istället som en gratäng med svart Kvibilleost och krossade tomater med vitlök som jag sedan sprang över med till Åsa och Jocke. Skulle bara mellanlanda och vi åt snabbt för att sedan styra kosan mot Kista Galleria. Sagt och gjort. Hittade ALLDELES för mycket, jag som inte brukar hitta ett dugg där!! Ska visa senare om jag hinner. Så galet nöjd men det sved lite i plånkan. Sedan svängde vi förbi ÖB, mötte pappa och Martin och så följde Martin med oss.

Han var så duktig och hjälpte mig att diska medan jag packade och småstädade. Idag är det sista rycket. Fy farao.

Nej nu ska jag hänga lite med lillebror som sovit här innan pappa hämtar honom, sedan blir det troligen Skypedate med Damon och därefter det där slutrycket! Heja, heja!! Bilder från igår:



Kommentarer
Postat av: camilla

Åh så häftigt! Är det flytt på gång eller en semestervistelse? Hoppas ni får det fantastisk oavsett.



Kram

2011-10-30 @ 12:09:50
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: eMMa

Åh vad gott med paprikor! Lät supergott som du gjorde nu med osten och som en gratäng - måste jag nästan prova jag med sen! :)

2011-10-30 @ 20:20:48
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: \HANNA

2011-10-30 @ 22:49:20
Postat av: Hanna

TREVLIG RESA! :)

2011-10-30 @ 22:49:41
URL: http://hannalindqvist.blogg.se/
Postat av: camilla

Jo, har förstått att du träffat en australiensare och tänkte om det kanske var möjligt att ni skulle flytta dit. :P Men sex veckor låter inte det minsta dumt! Jag bara måste åka dit någon gång. Spännande och se vad du tycker!



Magen mår bara fint! :) Tiden går med rasande fart!



Må så gott! Kram

2011-10-31 @ 21:06:51
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0