Underbara kväll.

Pappa ringde strax efter sju och frågade om jag ville följa med till Anna & Per. Jag tror aldrig jag sagt nej till att åka till dem. Det är ett av paradisen på jorden, deras hem. Ingenstans döljer sig så mycket nostalgi och sådan hemkänsla. Allt är underbart hos dem. Anna och Per i sig, Elin, Liv och Anders men varje pinal där är full av personlig touch och charm.

Jag tog med mig frukten som blev över från idag och köpte massa choklad, sedan gjorde vi chokladfondue med fruktpett och glass. Satt ute hela kvällen och spelade Spotify, gissade låtar och kände livet i oss ;)

Den här dagen har varit underbar på alla sätt. Den läggs där bland ögonblicken i minnesbanken. Imorgon kommer mormor!


Den här lilla kudden sydde jag till Pocken när han var liten, var väl en sisådär 7 år då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0