Dagens Vilma & Charlie.

Ok, detta är ingen kattblogg. Men det är ett smidigt sätt för mig att återge Jonna hur det går för de små lurvpyrena. Sen är det så sjukt mysigt att ha dem båda här. Vilma börjar bli riktigt go, förvisso ligger hon mest i garderoben men när hon väl kommer ut är hon riktigt trivsam.

Charlie envisas med att ligga under badkaret, något jag inte tycker är en kanonkombination ihop med hans päls. Vi hoppas att det bara är en fas.

Här kommer lite bilder till dig Jonnsi:


Här är bilden jag pratade om Jonna. När jag kom ut för att se vad de gjorde igår kväll.


Här är också så himla roligt tycker jag. Charlie är rätt bra på att hänga efter Vilma, och här var det som att hon fick lite nog och satte sig bakom galler. Charlie charmören väntar tålmodigt. Tänk om alla flickor hade en sådan uppvaktare??


Som Charlie är mest...


Sakna det inte för mycket Jonna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0