Städtanten!

Fyyyy farao vad jag slappat den här veckan, förutom allt mitt springande i väder som väder då. Men hemma. Jag har inte rört en fena och det sätter sina spår hos Fröken Stök. Jag gillar att svänga mig med ord och smeknamn på mig själv såsom Fröken Städ men mitt sanna jag är sannerligen Fröken Stök. M e n, fröken Stök älskar att städa så det har hon gjort ikväll.

Och fy satan vad jag röjt. Var inte många fläckar golv som syntes och köket var belamrat med disk och oreda. Nu är grunden lagd, det är trevligt här hemma nu. Men dammsugaren står kvar, beredd att ta ett par varv till imorgon när Charlie's och Vilmas tussar tittat fram från vrårna igen. Det gör de ALLTID när jag dammsugigt!

Blir en nedra massa sopor också. Efter en orörd vecka ligger det papperssnuttar ifrån klädrollers lite överallt plus en del annat smått och gott. Men nu kan jag andas igen! U n d e r b ar t!

Imorgon ska jag köpa klänning om den sitter som jag önskar och i samband med det ska jag hänga med min Mick! To-to-to-to-toppen!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-12 @ 16:28:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0