Fredagsmyset.



Fy bubblan vad mysigt vi hade igår jag och Micken. Vi strosade i butiker nån timme och köpte hundra kilo godis innan vi styrde kosan mot pizzerian och beställde såå goda pizzor! Pratade, pratade, pratade mellan tuggorna och hamnade sedan liggandes skavfötter i soffan och bara var! Tanken slog mig hur otroligt avslappnad man är med vissa människor, utan att tänka på det. Var tvungen att säga det till henne.

Av nån outgrundlig anledning var jag inte ett dugg sugen på godis så jag har nästan alla 100 kg kvar. Chips var det inte tal om efter pizzan. Grym kväll och plötsligt var klockan 01:00. Jag som brukar lägga mig senast 23 på fredagar var riktigt trött! Tack för igår min lilla Mick!

Vaknade som en klocka 08:30 idag och har en underbar dag framför mig. Min fina lillebror Martin fyller 13 år, så vi ska fira honom såklart, sedan ikväll får jag besök! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott :) :)



Jaa, jag vet, men jag tänkte att jag väntar med att visa bilder på hur jag bor till det blir vår, ser så tråkigt ut när det bara är snö, grått och inga blad på grenarna :/

2011-02-26 @ 13:48:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du och dina snuskiga bananer på pizza! ;D

2011-02-26 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0