Snart mamma.

Jag har väl både medvetet och omedvetet bloggat otroligt dåligt under min graviditet. Finns många, många skäl till det.

I början var det för att jag mådde så fruktansvärt dåligt. Jag kräktes dagarna i ända de första 14-16 veckorna och däremellan gick jag med ett ständigt illamående och oroade mig för att kräkas när som helst, var som helst. Och känslan var exakt densamma som när man är ordentligt magsjuk. Tror inte någon som inte varit med om det verkligen förstår hur det är. Tänk er att vara konstant magsjuk i tre månader? Nej det är svårt att föreställa sig.

Sedan har jag saknat min familj sjukt mycket och tanken på att föda mitt första barn utan dem runtomkring har stundom nästan tagit kål på mig.

Sista månaden har Damon och jag datat (dejtat) som om vi just träffats. Ätit ute, gått på bio osv som för att boosta oss för den kommande frånvaron av allt det.

I helgen ordnade Michele en baby shower för mig och de fullkomligt överöste oss med presenter.

Jag är otrooooligt trött dessa dagar och ska verkligen försöka vila allt jag kan inför förlossningen. Är livrädd för den men har bestämt mig för att jag kommer fixa det.

Min Sanna har varit här o helgen också och vi har haft det så mysigt.

Om fyra dagar beräknas jag bli mamma. Jag tror det blir om fem eller sex. Hoppas det blir ett majbarn i alla fall :)





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0