Söndag

Sov först till 05:00, somnade sedan om till 9:30, trodde inte det var sant men är bra trött.

Idag ska vi bruncha med mormor på värdshuset för att hon fyllt år. Inte varit där på många år.

Igår var jag och Mikaela och tittade på vagn igen och det börjar klarna vad jag vill ha. Köpte även ett paket Noblesse på Rusta, sjukt gott. Sockerslut var det ja...

Har sista veckan fått höra hur trött och sliten jag ser ut och jo, jag är ju det så det vore väl konstigt annars. Sedan pratas det en hel del om hur tjock jag blivit och ja, jo, man brukar ju bli det av en graviditet. Konstigt nog är det inte roligare att höra som.gravid än ogravid och sista tiden har jag känt mig enormt oattraktiv. Men det får vara så en tid framöver!

Har väl aldrig varit nån liten tjej men haft ganska bra koll på Nino kropp och framförallt kontroll. Det är svårt med kontroll som gravid. Kroppen liksom växer som den vill och det går ju inte att påverka.

Trevlig söndag på er!




Vecka 31..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0