Sjukskriven

Hallå där!

Har blivit sjukskriven 3,5 vecka, doktorn gjorde det utan att blinka och jag bad inte ens om det. Bara sökte för mina besvär. Ryggen dödar mig men sinnet känns helt ok.

Går i vagntankar och har såååådan beslutsångest. Vagnen jag alltid drömt om blir för klumpig att köra i Aus men med ett annat chassi skulle jag kunna nå en kompromiss. Blir inte fullt så fin med svängbara hjul men sååå mycket smidigare. Annars lutar det åt en av modellerna jag alltid föraktat men som troligen är bra för aussiemiljö. Så var det det där med kostnaden. Jag sitter ju inte på någon buffert direkt.. Kollar även Blocket men mest skit där..

Imorgon ska jag till barnmorskan och sedan har jag bara några dagar kvar i mitt älskade Sverige. Fy fan.

Njuta in i det sista.


Såhär ser den ut som jag först ville ha men blir såå otympligt med de hjulen tyvärr. Så vad jag funderar på är denna lösning:



Då ingår denna sittdel:



Annars funderar jag på denna:


Med denna sittdel:


Och i sista hand denna fast i annan färg:


Men avskyr sittdelen på den.

Bråttom nu.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0