Lördagsmorgon

Vet ni nu har jag laddat ner en app i mobilen så kanske går det lättare att blogga nu. Har sovit förfärligt för tredje natten på raken, har såå ont i kroppen och ryggen! Det är därför jag inte kan sova. Men idag har jag blivit bjuden på gravidmassage av min syster så det ska vi gå på om ett par timmar.

Idag när jag vaknade stack en liten, liten klump ut på.magen, vet inte om det var en hand eller fot men kunde nästan ta tag i den :)

Damon ringde nyss och det var mysigt att prata lite med honom. Igår köpte jag och Mikaela Litens första kläder och jag skickade bilder till Damon, de godkändes direkt! På bild ser man inte hur smått det är men det är helt otroligt att en så liten människa ska ha det på sig. Köpte faktiskt i storlek 50, många rekommenderar ju 56 men av vad jag erfarit så är det ju alltid för stort! Blir lite på vinst och förlust, får.jag en jättebebis så får jag det och jag hinner nog köpa större kläder innan mini är här :)

Nu blir det frukostdags!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0