Livets glada dagar.

God förmiddag.

Jag kan inte sova längre om nätterna och det har påverkat mitt immunförsvar något enormt. Jag har förkylningssymptom och astma och efter ännu en natt utan sömn säger kroppen ifrån. Det värker ta mig tusan överallt och huvudet dunkar. Vill så gärna vara på förskolan men det funkar liksom inte.

Ligger nedbäddad i mitt gamla rum och försöker vila, men allt känns obekvämt och sömnbristen värker i.ögonen.

Senare idag ska jag ordna nytt pass. Lär bli en.skön bild med svullen näsa och hängiga ögon. Men nu när jag ska bli mamma kanske det ändå är min nya look.

Igår köpte jag ännu lite mer till lillungen, vi har ju absolut ingenting i klädväg. Kollat lite på Blocket men inte hittat mycket än. Hojta om ni sitter på en hög babykläder i strl 50-74! Jag köper gärna.

Är ändå glad att jag är sjuk här och inte i Australien, där är det sådan press på att bli frisk, helst igår. Visserligen är jag typ aldrig sjuk i Australien men hör.i Sverige är mitt immunförsvar sämst!!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0