Idiotförklara oss inte.

Alla ni som gång på gång säger: Varför flyttar ni inte bara hit? Varför masar sig inte Damon hit? Det är väl det minsta du kan begära att han kommer hit när du bär på ert barn?

Till er vill jag bara säga:

Har ni inga celler i huvudet? Tror ni inte vi skulle lösa det om det vore enkelt? Tror ni inte vi har våra skäl?

Och alla ni som pratar med mig om Damon som om han vore nån skräckinjagande kvinnoförnedrare som håller mig inlåst i en cell. Till er vill jag skrika käften, rätt i ansiktet på er. Tyst med er.

Och den lilla skara som är inne här som endast känner mig på orden. Gör er inte besväret att framföra en åsikt som bara gör mig irriterad fast jag vet att ni omöjligt kan fatta nånting.

Tyst bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0