Helgslut.

Så var helgen över. Ligger mör i sängen hos mamma och funderar på hur det kändes när kroppen inte gjorde ont. På fyra nätter har jag inte kunnat sova ett dugg för att kroppen värker så. Jag kunde aldrig föreställa mig hur himla tufft det faktiskt är att vara gravid. Ryggen gör galet ont och magen är riktigt öm. Det känns som nånting under huden går sönder, kanske musklerna. Det känns som jag bränt mig under huden ungefär och eftersom min mage inte hade mycket överflöd innan jag blev gravid har det aldrig funnits mycket svängrum att leka med.

I fredags hängde jag med Mikaela, det var då.vi.köpte första kläderna och igår var det som sagt först massage med Åsa, hade velat ha tio omgångar till för min kropp skriker efter det. Massösen jag fick skulle lustigt nog ha bebis 5 dagar efter oss. :) Blev en hel del snack på henne och mig!

Jag kom förresten på ett nytt namn till en pojke, eller.snarare hörde ett namn jag tyckte om. Elvin. I bokstäver ser det inte så fint ut men det låter fint tycker jag. Damon så nej direkt dock. Han tycker det låter som Piff och Puff på engelska. Annars vill jag Melker men inte heller det tycker han är bra. Jag tycker.om Oscar också och Eyvind.

Har ni några förslag?

Morfar var här och åt våfflor igår, mums vad gott det är.

Ska blunda lite nu och prata med liten i magen som buffar runt.

Natt natt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0