Älskade vänner och familj.

Det kommer bli svårt att åka till Australien. Särskilt denna gång. Men jag är tacksam för tiden som varit här i Sverige.

Idag var jag och Mikaela i Farsta centrum. Bland det bästa jag vet att butiksstrosa med henne. Efteråt.träffade.jag underbara Jonna, Mathias, Stina och det nya lilla stjärnskottet Elin. Fick MASSOR av bebiskläder.och även mammakläder. Bl.a. ett par mammans som sitter som jutet! Sååå sköna!

Igår kapade jag av mitt Rapunzelhår. Minst 20 cm!! Känns ovant och frisyren är väl ingen riktig frisyr men kommer nog väl till pass med en liten på armen!

Har även slagit till på barnvagn och önskar jag vann på Triss efter det.

Älskar allt som varit, allt som upplevts.

Fick idag en present till Liten från Mikaela. Hon hade skrivits fint där i att jag blev alldeles rörd!

Läggdags nu!












Kommentarer
Postat av: Jenny

Farsta centrum är ju mina hoods! ps. min mobil hittades också. Sjukt att vi tappade bort dom samma dag haha.

2014-03-25 @ 11:30:47
URL: http://denriktigaelefantkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0