Aug. 04, 2014

Om man skulle bli lite bättre på att blogga? Kanske skriva lite mindre men oftare?

Jag njuter av vår lilla skapelse och han blir bara mer och mer av en liten person. Alltid glad och charmar precis alla.

Vi längtar hem till Sverige men väntar på att hans personnummer ska bli klart först. Det kan ta åtta veckor.

Men som vi njuter. Vi hänger mycket med svenska Bella som låg i samma bb-rum som jag och hennes son Johannes som är bara timmar äldre än Loke.

Sedan var det namnet Loke. Jag var lite orolig att folk skulle rynka på näsan åt det men folk tycker det är skittufft. Mötte t.o.m. en annan liten pojke med samma namn men de stavade det Loki som faktiskt är originalstavningen av Loke. Det visste ni inte va?

Hela förra veckan följde jag och Loke med Damons föräldrar till sjukhuset de jobbar på kl 5 på morgonen och hängde på Starbucks några timmar innan vi gjorde stan. Promenerade på Southbank och kikade i affärer.
























Kommentarer
Postat av: Lasse

Härligt gumman!

2014-08-06 @ 01:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0