Trötter.

Hej hopp!
Första dagen utan att jetlaggen dödar mig. Fy bubblan vad den slagit hårt denna gången. Damon pysslar om mig ordentligt dock och låter mig sova fast jag egentligen borde kämpa och hålla mig vaken om eftermiddagarna. Han lagar mat och väcker mig lagom till det är färdigt, sedan får jag lägga mig igen och många timmar senare när han också kryper till kojs frågar han om jag vill ha lite knåd på ryggen. Sedan somnar jag lika utslagen igen och vaknar bara för att kissa tretusen gånger men sedan väck igen.
Idag har jag pluggat lite och bakat kakor. Damon ska få när han kommer hem. Har hällt upp ett bad till honom och ställt ett fat med kakor bredvid plus boken han läser. Hoppas han är badsugen.
Försöker så sakteliga göra i ordning här hemma inför litens ankomst. Slängde en del kläder jag aldrig använder och försöker rensa i övrigt.Tar sin lilla tid.
Saknar er alla där hemma men vi ses snart igen. Ska bara föda lite barn först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0