Behag

Hallå i sugorna! Fy tusan vad sällan detta blir av, men tiden går till annat fast jag så gärna vill teckna ner allt och även hålla er hemma uppaterade. Jag kan bara säga att jag försöker bli bättre. Ska strax iväg och träffa en av mina två Sannor här i Brisbane, har börjat bli något av en halvvana, att hänga med Sanna N om lördagmornarna. Hon är enkel och avslappnad så vi går fint ihop. Träffade en annan Sanna som jag föll pladask för förrförra veckan, var som att hon fyllde ett litet hål jag haft. Vi är ju purfärska i vår relation men jag tror den kan bli en fin historia ändå.
 
I tisdags sågs jag och Sanna 2 i South bank där vi slog oss ner och hade picknick, pratade bort en bra stund och satt som i en liten koja medan det hällregnade utanför. Efter det gick vi till chokladparadiset Max Brenner där vi delade på en vit choklad chailatte. Så gottigt så!
 
Damon och jag gick ut och t i onsdags, bara sådär, fick ett sms efter jobbet, han undrade om jag ville åka på picknick eller gå ut och äta och eftersom picknick i vanliga fall är vår grej slog vi till på utemiddag istället. Gick till ett organic/grass fed-ställe med bara bra kött och åt en middag som hette duga! Jag åt tre sorters spjäll och Damon stek. Till det tunna pommes för mig, välfriterade pommes må jag säga, ugnsbakade grönsaker och dipper. Mums så gott och OJ vad mätta vi var efteråt. Och så mysigt att gå ut sådär mitt i veckan!
 
Jag jobbar lååånga pass på jobbet nu så vardagskvällarna är jag rätt slut men så lycklig så! Får post lite då och då från Svea och blir så lycklig och glad! Nästa gång kan ni väl slänga med lite Djungelvrål, ostbågar och Marabou digestive? Eller nåt annat svenskt! Får man be om det? Tveksamt...
 
Vädret är mycket behagligare här nu, runt 28 grader och ibland till och med liite, lite mulet och regn, bara för en kort stund men ändå!
 
Visar er lite bilder och ska hoppa in i duschen nu!
 
Love.
 

Kommentarer
Postat av: Moje

Oj vilka fina bilder, du verkar ha det bra. moje

2013-02-09 @ 07:35:09
Postat av: Jennica

Du verkar må bra Jessica och det gör mig så glad! Du verkar ha landat. Sköt om dig!
Kram Jennica

2013-02-09 @ 19:01:04
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0