Damon <3 Jessica

Jag har vaknat upp som världens gladaste tjej. Igår morse slog det mig att det var precis ett år sedan jag första gången kom till Australien. Hade som en varm känsla i magen hela dagen och på kvällen när vi gick ut och åt sushi med Andy och Franco svävade jag bort från stunden flera ggr. Bara satt och tittade på honom och kände efter hur jag egentligen känner för honom.
 
När vi kom hem la vi oss i soffan och så sa jag till honom att jag vill vara med honom. Inte bara nu. Att jag vill ha oss och han sa att han vill ha mig och ingen annan. Vi åt glass och gick och la oss för att bara pussas och kramas och det var ett tag sedan jag kände mig så nära honom. Har varit så mycket med bröllop och jobb och annan stress och ännu en gång påminns jag om varför jag är med honom.
 
Vi pratade lite om för ett år sedan och somnade sådär tätt ihop som bara kära kan. Vaknade likadant och jag sa till Damon att jag är så lycklig idag. För det är jag. Längtar redan tills vi ses ikväll, han och jag.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaaaaaawwwwwww

2012-12-01 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0