Val och kval.

Hej!

I veckan har det hunnits med mycket och swisch sa det så var det fredag imorgon. I måndags hände väl inget särskilt vad jag kan minnas. I tisdags var jag tillbaka till hudläkaren och fick Roaccutan utskrivet. Har dock inte vågat hämta ut det än men ska väl ta tag i saken. Jag är bara så orolig för biverkningarna. På kvällen blev vi upphämtade av Calle jag och Åsa och så firade vi hans 25-årsdag. Fina Calle!

Igår hade jag date med Mikaela och vi lyxade till det med kolgrillat. Mumselimums!

Har haft fina, våriga dagar på jobbet med massa te och mys.

Idag har jag fixat och donat med viktiga papper och funderat mycket kring om jag ska starta Roaccutankuren eller inte. Min hy är inte så katastrofal just nu och har varit okej sedan jag kom hem från Australien men samtidigt vet jag att det förmodligen bara är tillfälligt. Finns det nån där ute som vet konstruktiv fakta om Roaccutan? Jag vill inte ha några skrämselord utan belägg..

Är luuuspank för tillfället så jag smider planer för hur jag skulle kunna få in lite extra. Har varit sjuk så mycket och det sätter sina spår.

Nepp, nu ska jag äta lite middag och ta ett bad. Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0