Terapi.

Hej i kvällningen!

Ledsamkänslan sitter så smått kvar i kroppen men efter ett litet samtal från Damon, godnatt och jag älskar dig fick jag lite energi. Jag har så mycket att stå i att jag blir helt handfallen ibland och idag bestämde jag mig för att ta lite luft och rensa tankarna. Förut gjorde jag alltid det och det var min bästa terapi att promenera men sedan har det ersatts av bad. Det är bra mot min inre stress jag så ofta känner men det här med att promenera i frisk luft är snäppet bättre. Bara lite kämpigare att ta tag i.

Det var så vackert ute att det nästan gjorde ont. Islossningen susade och dånade på sjön och solen sken så starkt. En lätt dimma låg över isen och det var sagolikt fint! Som tur var hade jag kameran med mig och slarvtog en del bilder. På allvar slarvfotade. Det är synd men jag hade inget tålamod idag.

Kallt var det och handen som höll kameran nästan domnade till och från. Blir kanske dagens andra bad här strax och förmodligen en tidig kväll. Hoppas på finväder i veckan, för om, då har jag en liten plan att kicka igång!

Och till Sam: Färgen jag använde hette 801



Kommentarer
Postat av: Sam

Å från vilket märke?

2012-03-05 @ 10:00:02
Postat av: Jennica

Tack för så himla gulliga kommentarer hos mig! Jag blev så glad när jag läste det du skrivit. Det är konstigt att man kan få kontakt med en person via en blogg såhär....men kul! Tack igen för de värmande orden!

KRAM Jennica

2012-03-05 @ 18:10:18
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com
Postat av: Jennica

Tack för så himla gulliga kommentarer hos mig! Jag blev så glad när jag läste det du skrivit. Det är konstigt att man kan få kontakt med en person via en blogg såhär....men kul! Tack igen för de värmande orden!

KRAM Jennica

2012-03-05 @ 18:13:48
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0