Sockerstopp dag 2.

Det är än så länge okej lätt att skippa sockret. Men vilka vanor man har!! Var nära på att knipa två Marie-kex på jobbet av bara farten. Sedan bjöds det på extra läckerheter i personalrummet då pensionärerna var på besök. Men med sin vilja fixar man precis allt.

Har varit ute på powerwalk både igår och idag och det är så pinsamt men jag har faktiskt ont i rumpan!! Nåväl, nånstans måste man ju börja. :)

Har precis slängt iväg den här bilden nedan till Damon som bevis på att jag faktiskt kan laga mat, även om han aldrig märkt av det. Men ni som verkligen känner mig (för det gör ju inte Damon ;)) ni vet ju att jag är en jäkel på matlagning, eller hur?

Ska nanna nu genast. Sömnen är underbar. Har en späckad vecka både med jobb och annat. Det var det hele!

En extra liten hälsning till min gullemormor som kikar in här varje dag! Hej mormor! Och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN imorgon 14/3. Gulligull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0