Våga fråga.

Ett av dina första minnen? När jag stod i en spjälsäng på dagis i Farsta och grät.


Var känner du dig hemma?
Där det finns en renbäddad säng och ett varmt hjärta.


En person som betytt mycket och sedan försvann?
Tobias kanske. Fast han finns alltid där ändå. Emily då.


Vad klär du dig helst i?
Bekväma enkla kläder med eftertanke och detalj!


Vilket är ditt favoritväder?
Hällregn. Inte duggregn, inte spöregn. Silande hällregn som smattrar mot fönstret.


Tre lyckligaste dagarna i ditt liv? 1.
När min lillebror föddes. 2. Den 2/2 -00. 3. 29/11 -11.


Har du varit kär i någon av samma kön?
Nej men jag tror att jag skulle kunna bli.


Favoritblomma?
Pion!


Vackraste pojknamnet?
Vincent eller Pelle


Vackraste flicknamnet?
Disa, Josephine eller Lucy.


Vad attraheras du av?
Händer, ögon och värme. Lite optimism och djup på det också!


Person du skulle vilja träffa?
Astrid Lindgren om hon var i livet.


Person du skulle vilja säga förlåt till?
Tobias.


En brist du är medveten om?
Att jag inte kan låtsas vara glad om jag inte är det och bjuda till.


En styrka du är medveten om?
Att jag låter människor vara svaga och jag ger aldrig upp själv.


Om den du är i en kärleksrelation med är ledsen, vad gör du?
Pussar bort tårarna och håller hans hand.


Vad gjorde du för tio år sedan?
Försökte behålla mitt livs kärlek men grät mest.


Hur många begravningar har du varit på?
7.


Hur många bröllop?
3.


Var gifter du dig helst?
Var som helst med den jag älskar. Bara vi två.


Favoritdryck?
Päronsoda.


Vad inspirerar dig?
Trygga människor som upplevt i det lilla.


När blir du blyg?
När jag träffar bekanta människor jag inte känner.


När är du säker?
När jag är lycklig.


Berätta om en romantisk date du varit på?
När jag och Damon åkte till Köpenhamn tror jag..

En misslyckad? I gymnasiet när folk fick för sig att para ihop mig och en kille i min klass, nej huuu, jag led mig igenom den där mackan på fiket och ville bara HEM! Sedan dess har jag caféskräck på riktigt!


Om du lämnade Sverige, vad skulle du sakna?
Vädret!


Vad skiljer dig ifrån andra?
Jag är nästintill onaturligt mån om andras välmående men också mitt eget.


Muntliga ord eller ett brev?
Åh, brev! Så man kan läsa orden igen och igen!


Favoritglass?
Just nu yoghurtglass från SevenEleven.


Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Det var när Damon viskade jag älskar dig första gången när jag satt i trappen i Australien och han stod under mig.


Får dina läsare ställa en personlig fråga bland kommentarerna?
Ha! Som om de skulle ens om jag bad om det! Men ja fråga allt ni undrar!!


Vilka skickar du denna lista vidare till
? Jennica, Jonna, Hanna, Carro, Emma och Maria


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej härliga Jessica, har läst lite i din blogg:-) Hoppas att du får allt du önskar dig och en härlig tid med den du har så mycket känslor för. Stor kram från mig, önskar dig en fantastisk sommar! /Lillemor

2012-06-17 @ 12:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0