Min älskade Damon.

Jag är så trött att jag skulle kunna falla i bitar. Var hos hudläkaren idag och kommer få stark, stark medicin nu. Roaccutan. Det är både läskigt och skönt. Jag vill verkligen inte förgifta min kropp med några piller. Men jag har haft problem så länge nu och det påverkar min livsglädje. Det är ett för högt pris. Så trots att jag var så slut åkte jag dit och ska försöka tänka positivt kring allt det.

När jag kom hem orkade jag knappt sätta nyckeln i dörrn, så trött var jag. Men det gjorde jag och när jag öppnar dörren ligger ett paket på golvet. Från Australien.

Jag kan inte tro att min ruffa kille gjort det här. Han har frågat "Anything in the post today?" några dagar så nåt lurt visste jag att han hade på gång, men det här är bland det finaste jag fått. För nuttigt kan säkert tyckas men i själva verket tror jag inte det finns nån enda en som inte skulle bli glad av att få det här. Jag har hittat världens underbaraste kille. Åh vad jag vill ha honom här nu!!! Han har liksom skrivit och klippt och limmat. Gubben...




Kommentarer
Postat av: eMMa

Åh så fint gjort!!! Jag blir så glad för din skull :)

2012-02-20 @ 20:33:51
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det där var nog det finaste någonsin! Och nummer ett "uniqueness"! Tänk att unik, det visste redan tjejen på julgransplundringen att du var, du visste bara inte vad det betydde än! <3

2012-02-20 @ 21:24:00
Postat av: Åsa

Ni är en match made in heaven.

Men jag tycker nog att det är Damon som ska flytta hit och inte du dit....

2012-02-20 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0