När man älskar.

Hej.

Den gågna helgen var bara så bra. Till och med lilla känslosamma jag tyckte det. Isande kallt och ett återfall av vintern som hette duga, men när man är kär, då funkar allt vet ni väl? Mitt hjärta (Damon) tycks ha vaknat till liv och gör mig till världens lyckligaste tjej. Jag vill verkligen vara med honom. Lyssnar på Spotifylistan jag hade i Australien och det gör inte ont längre. Jag bara längtar.

Igår hade jag Emelie från jobbet över på middag och idag mötte jag Amoren och Lill i vårt västerortska centrum. Först Amoren, sedan anslöt Lill. Mina goa systrar. Ja inte mina men de är i alla fall varandras systrar och på så sätt mina goa systrar.

Sandra var med på Gotland i somras när jag träffade Damon, så hon har faktiskt träffat honom om än en sen kväll på världens finaste ö under hällande regn i en trång liten bil. Men ändå. Mer än de flesta av mina vänner gjort.

Amoren vad jag har saknat dig. Det gör jag alltid i det tysta. Maria är eller var det närmaste en bästa vän jag varit i vuxen ålder. Vi gjorde allt, allt, allt tillsammans under ett par år. Jag åkte till och med dit klockan 5 på morgonen för att hinna gå morgonpromenad med henne och äta frukost under en hel sommar och hel höst. Sådant gör vänner. Och med henne både kan och vill jag vara mig själv till 100%.

Lill kände jag egentigen inte mer än att hon var Marias syster men så ville hon följa med mig på min resa till Gotland i somras och så blev det. Så slapp jag åka själv också. Fint.

Vi strosade i butikerna och jag provade massabh:ar med Maria. Fick oss ett gott skratt inne på Triumph. Att vissa bh:ar ens tillverkas!!!! Jag vill bara ha en mjuk slät t-shirt-bh där brösten får behålla sin naturliga form. Att Madonna-boobs ens varit populärt nånsin är för mig en gåta. Naturliga sådana bröst är säkert jättefina men att pressa ihop ett vanligt bröst till en anknäbb/kon ser bara hur dumt som helst ut. Jojomen, dårksap på hög nivå!

Vi fikade och pratade lite om att vara i ett förhållande och inte. Jag är ingen singeltjej men jag hade gärna hittat rätt från start. Jag tror på en kärlek i livet men den tycks visst vara lite svår att hitta. Jag hoppas dock att jag har hittat min.

Fan vad dumt att säga sådär. "Jag är ingen singeltjej". Låter som att jag inte klarar mig själv. Det gör jag förstås men jag tycker det är så himla mysigt att vara i ett förhållande. Det är spännande såhär i början och jag älskar det men jag ser fram emot när jag och Damon lärt känna varandra bättre och kan njuta ännu mer av varandra eftersom vi lärt oss mer hur den andra fungerar och vad den andra mår bra av. Vi har det bästa framför oss.

Ikväll blir det tidig kväll, ska krypa ner i badet och sedan .. NEJ!! Vad tusan!!!! Nu börjar ju 30! Jag ska kolla på 30! Nununu!

Klapp!!


Sådant här vackert sysslar vi med på jobbet nu. Älskar verkligen mitt jobb.

Lill


Min älskade Amore!


Två Amores.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0