Så orolig att jag kan dö.

Jag har varit rätt lugn med allting och tyckt att allting är underbart. Det skulle jag tycka idag också om inte om fanns. Inatt fick jag en bild mailad till mig och texten: Here where you should be. Den här bilden:



Sedan började vi sms:a för jag kunde inte sova men så blev det plötsligt bara tyst. Inget svar. Jag somnade men vaknade vid 4, fortfarande inget svar. Provade att skriva ett till sms. Inget svar. Vaknade vid 5. Inget svar. Provade att ringa. Inget svar. Gick upp och kollade Skype. Ingen där. Försökte somna om men sov oroligt. Vaknade för en stund sedan. Inget svar. Ringde igen. Inget svar. Jag har aldrig varit orolig för honom och mitt huvud säger att inget hänt men hjärtat och magen känns så oroliga att jag skulle kunna dö. Vad hände? Var är han? Hur mår han?

Jag förösker intala mig att jag är ASTÖNTIG just nu men det bara rör runt i magen. Inte kul. Hemska känslor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk så himla många gånger man har oroat sig i onödan. Är det 1 på 100 att det var befogat? Eller att oron besannades?

2011-10-17 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0