Mamma 50 år

Till att börja med vill jag säga att jag blir så glad när jag får en liten kommentar eller två. Det blir som ett litet glädjeskutt i mig varje gång. Mer om det senare..

I söndags firade vi min älskade, älskade mamma och jag kan bli så rörd av att jag fått ha henne som mamma hela min uppväxt. Småduster har vi haft men jag vet att hon verkligen, verkligen älskar mig. Det vet jag att båda mina föräldrar gör och det i sig är en gåva. Jag är så glad att jag har mina föräldrar. De har gett mig så många oförglömliga minnen som är ovärderliga.

Som sagt, jag vet att min mamma älskar mig men jag är säker på att jag älskar henne ännu lite mer. Jag hade inga pengar över så istället för en vanlig present spelade jag och Åsa in en film till henne med olika skojiga händelser hon varit med om i sitt liv, eller rättare sagt, roliga saker hon sagt och gjort. Och så visade vi den på tillställningen.

Vi åt jättegod mat och hade det så bra. Mina gullesyskon var där också och även dem är jag lycklig över att jag har.

Lite bilder från dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0