Jag skulle inte byta bort mitt liv mot något i världen.

Hej!

Imorse vaknade jag ur en mardröm, var trött som en råtta och det var kolmörkt ute. Tänkte inte utan tog bara mobilen och ringde Damon som svarade men täckningen var dålig så han bad mig att hop on Skype. Var inte direkt svårövertalad så jag drog en filt om mig och masade mig till datorn. Har inte sett honom på en vecka och fan alltså men jag blir nervös. Fast på ett bra sätt. Jag blir generad av att se på honom och jag känner mig som 15 igen.

Tiden flög och till slut kallade jobbet. Har varit sååå trött och är nu nybadad och ska lägga mig.

Igår firade vi Åsa, sedan gick hon, jag, Mikaela och Jocke till pizzerian och åt stans godaste kebab. Jag har aldrig gillat kebab men den är oslagbar.

Jag är så nöjd med tillvaron att jag inte kan formulera mig som jag är van vid. Jag är van vid att ha svåra saker att tänka på, ångest, oro och en brinnande önskan om att klättra uppåt, att kämpa för något. Men jag har ju allt jag kan önska för här och nu. Visst har jag drömmar, önskningar och mål, men just här och nu är livet underbart.

Det enda jag har att oroa mig över är hur jag ska få ihop pengar till en biljett till Australien. Hallå liksom? Jag vill så jäkla mycket just nu. När det kommer till hela livet, jag tror så mycket på mina drömmar och att jag ska kunna förverkliga dem. Och allt detta med Damon är bara en stor jävla bonus. Jag vill skriva ut hans ord och rader så hela världen kan se. Varför känner man så?

Bilder från igår, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0