Free.

Hej allesammans!

Sitter på flygplatsen i Hong Kong och väntar på mitt flyg. Resan hit har gått hur bra som helst! På planet hit var jag så trött att jag somnade innan middagen serverades så jag blev utan men det gick ingen nöd på mig. Jag var faktiskt inte hungrig då jag åt på Heathrow. Sov faktiskt oförskämt bra men frös lite trots två filtar. Nackkudden jag kostade på mig lämnade jag på planet. Min egen är sååå mycket bättre och den följer mig vart än i världen jag tar vägen.

Satt bredvid en gullig 2 meters gubbe. En tom plats emellan oss. Inte lätt att ta sig förbi honom för att gå och kissa och borsta tänderna när jag vaknade vid 3-tiden svensk tid. Men det gick.

Frukosten var mindre god men det gjorde ingenting. Allt smakar rätt bra på den här resan. Ska jag vara ärlig så bryr mig mig inte. Igår var jag tvungen att ringa mormor bara för att tugga i mig maten för lite energi. Jag är fortfarande nervös!!!

Men själva resandet på egen hand går såå bra. Jag stortrivs! Sådan frihetskänsla. Ta hand om er och tack till mamma och pappa som tagit hand om mig de sista veckorna! Hörs snart!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken trevlig liten rapport vi fick av dej, du har nu 6 härliga veckor framför dej. Massvis med kramar från mej o A-L

2011-11-28 @ 13:56:09
Postat av: C Y Linder

Härliga bananer!!!!!! Freedom!!!!!! Sååååå läckert. Missa inte att kolla inflygningar till Hong Kong på Youtube.

2011-11-28 @ 19:04:07
Postat av: Jennica

Jag ville bara önska dig en underbar resa! Njut nu av dina veckor i solen med din charmiga kille. ;)

Sköt om dig, Kram!

2011-11-28 @ 23:04:31
URL: http://www.jennicasblogg.blogspot.com
Postat av: Monica

Så glad att allt gått väl. Snart är du framme och äventyret fortsätter på en annan kontinent. Jag är med dig hela vägen. Kramar

2011-11-29 @ 01:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0