Sjuk.

Igår gick jag och la mig innan nio. Var heeeelt slut. Kunde inte hålla ögonen öppna. Vaknade vid elva och kände att jag hade ont i halsen men somnade om. Sedan vaknade jag strax innan ett, heeelt svettig, mådde skit och vaknade ur den hemskaste mardröm jag drömt. Det var psykologiskt det värsta jag varit med om.

Drömde att jag såg en trailer för en sådan sjukt läskig psykolgisk skräckfilm/thriller från 1800-talet. Människor i gamla trasor och en familj som hade en heeeemsk pappa. Han var som ett monster. Helt plötsligt var jag i trailern och förfölljd av den där hemska mannen. Den var vidrig alltså. Så när jag vaknade kändes det som att den fortfarande var sanning. Ringde Alex och som tur var var han vaken och fick mig tillbaka till verkligheten.

Imorse mådde jag fortfarande bad så jag har varit hemma från jobbet. Min fina granne Evelina kom över i alla fall och har hängt med mig hela dagen. Riktigt mysigt.

Nu ska jag få ihop någon middag. På återseende!


Kommentarer
Postat av: eMMa

Krya på dig!!! FriskisKram!

2011-05-23 @ 22:23:09
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0