Lovely Sunday.

Vaknade redan innan sju imorse men somnade om. Gick upp strax efter åtta och hade tvättstugan kl. 9.00. Älskar att ha tvättstugan på söndagar. Blir så effektivt med en gång. Har bäddat rent och rollat alla mina kläder. Åh jag älskar odning men jävlar vilken resa det varit att ta mig hit. Slarver nummer ett har alltid varit jag men jag mår så dåligt när det är stökigt.

Allra värst är det när mitt inre är rörigt, då måste jag ha ordning omkring mig. Om inte brister jag. Hur som helst, strax efter 14 knatade jag upp till Åsa där Lina, farmor, pappa och Milton var för att fira den sistnämnde. Bjöds på muffins, kakor och bulle. Efter det kom farmor och pappa upp hit en stund och när de gått har jag fortsatt att gno här. 

Ikväll blir det Solsidan! 


Det riktigt skiner här hemma!


Farmors pjucks =)

Där satt jag i nära en timme och bara rollade, rollade, rollade. Hela Ikeakassen var fylld med katthårstäckta plagg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0