Joanie & jag.

Vaknade vid halv nio idag, riktigt utvilad och pigg. Slog på nyhetsmorgon och drack lite Proviva hallon. Sms:ade Jonna som sedan ringde upp och som jag i min tur ringde tillbaka till. Sedan pratade vi om ingenting och allt i 1,5 timme vilket resulterade i att vi bestämde oss för en date.

Jag provkörde deras vagn och läste hundra föräldratidningar. Sedan blev jag bjuden på mellis, middag och efterrätt. Det är fantastiskt för jag är sjukt känslig med mitt blodsocker. Jonna vet hur man håller humöret på topp med hjälp av matintag!

Satt på hennes balkong och kuckilurade och mjuknade ihop. En av våra bästa träffar tror jag.

Tänkte lägga mig här och nu för imorgon sägs det bli en dag med 26 grader och sol!


Det är smuts på spegeln och INTE nån snygg mittbena jag fått till =D


Lunchen jag åt innan jag åkte till Jonna.


Kolla vad gott! Leverpastej, sallad, gurka, tomat och örtsalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0