God morgon.

Den där promenaden igår var välbehövlig. Gick till ett ställe där jag suttit tusen miljoner gånger men inte behövt på flera år. Tankarna går fria där och hjärtat känns alltid lite lättare när man går därifrån. Har lovat mig själv att det här ska bli en fin dag oavsett vad som händer runtom mig.

Och en sak till, i över ett år har jag haft fruktansvärt dålig hy, ni anar inte. Stora ömma finnar, ilsket röda överallt. Har mått så otroligt dåligt av det men sista månaden har det sakta, sakta blivit bättre. Vågar inte tro att den är här för att stanna men jag njuter av varje sekund. Vågade gå helt osminkad på min promenad igår, något jag gjorde för jämnan förr, men sista året vägrat.

Bilder från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0