Dagen efter.

Igår var en låååång dag som avslutades på bästa sätt. En underbar vän, Susanne, kom över och åt med mig. På det följde timmar av prat om precis allt. Så mycket och så viktigt att vi glömde efterrätten. Har mängder av tropisk frukt nu att gotta mig med till helgen! Susanne är många år äldre än jag men det märks inte. Blir alltid varm i magen och hjärtat av henne. Jag har inte många vänner, men de jag har är helt unika och fantastiska.

Vi har också hunnit ha sommarfest med jobbet och alla barnen. Det är alltid känslosamt. Blommor i mängder blir det och söta små kort och fina ord. Ett gäng böcker brukar man få ihop också och jag älskar mitt jobb. Alla underbara barn och föräldrar, sedan min grymma chef och en och annan kollega med guld på läpparna!

Jag klagar inte.


Såhär såg det ut imorse! Första gången på ÅR som jag inte plockar undan efter en middag. Men sitter man upp till 1 så är sömnen viktigare!


Kärleksfulla ord från en av familjerna.


Lite att läsa i sommar...


Det är så sött att man smäller av när en liten tvåring kommer med en liten ros.


Samma sak när en jämnårig kommer med en stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0