Nyårsnatten

Det är något visst med den här natten. Alla nyårsaftnar. Och särskilt nu när raketerna tystnat och ljusen i husen börjar slockna. Man kommer lite närmare sig själv om man får några minuter just ensam.

Jag hade bestämt mig för att fira med mig själv i år eftersom jag inte haft några egentliga planer. Men det slutade med att pappa, Åsa och Martin kom hit och det blev så himla bra. Lina skulle komma också men hon hade ont i magen.

Vi har ätit så gott, skrattat och druckit alla sorters skumpa. Billig, dyr, söt, besk, med alkohol och utan. Till efterrätt blev det choklad-, vanilj- och saltlakritsglass i mandelmusslor och fruksallad. Vi har massor av kött kvar så det ska inte gå nån nöd på oss imorgon. 2011 är här och 2010 avslutade vi på bäta sätt. Helt i min smak!


Alla fick lotter av lillebror!


Tänk så lätt man skapar sig servettringar om man inte har några, lite ståltråd så var det fixat!


Gottis


Åsa och jag hade köpt ostbågar, så kom Martin och pappa med..... OSTBÅGAR!


Hon rår väl inte för att hon är snygg?


Busiluran!


Milton-älskling


Göra sig lite iordning, inte lätt att pudra sig när man har mkt att göra!


Lika har vi aldrig varit...


Skål!


Daddy DJ



Helt underbart goda tekakebaguetter.


Oxfilé är verkligen det godaste köttet för den ovana.


Såååå mätta!


Efterrätt går alltid ner!


Och så lite spel på det!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0