BIG HANNAH & lil' jess


Ser ut som chokladmousse med jordgubbar men det är oxfilé med
potatisgratäng och pepparsås med sallad


Skål!


Vilma myser med min goa Hanna!


Kolla hennes fina sockor!


Så blev det gröna lussebullar!


BIG & lil


Le och var glad!


En dag ska vi räkna hur många foton likt dessa vi har.


Busigt!


En gillade den ena mer än den andra.....

Ja så kom hon hit min kära Hanna. Vi åt gott och pratade om allt från visioner för 2011 till gubbar som blir kär i en och vill gå promenad på Drottningholm... Dessutom kanske det bästa av allt, tittade vi på mitt aaaabsoluta favoritklipp från Hey Baberibas Familjen, när Victoria fyller år och kungen och Silvia glömt det. Heeeelt underbart! Får lägga upp det sedan. Sååå mysigt att du kom Hanni.


Kommentarer
Postat av: laila

Önskar dig en god fortsättning :) <3 Puss Laila

2011-01-02 @ 18:25:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för allt själv!! Imorgon bär det av till London igen. Tur att jag har hey baberiba att underhålla mig med där också! KRAM :)

2011-01-03 @ 00:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0