Underbart slut på helgen.



Igår var ju bara en katastrofdag, även om kvällen räddades upp med en riktigt avkopplande stund med melodifestival och film. Förvirrades ordentligt av en smskonversation med min gamla fling E också. Fattade verkligen ingenting men nu fattar jag destomer, token!

Idag var jag hos optikern för 711:e gången och jääääädrar vad han var service minded den där butiksägaren! Helt otroligt. Blev behandlad som en prinsessa och det hela slutade med att han betalar 2000 kronor på mina glasögon. 500 kr på det ena paret och 1500 på det andra. Nöjd tjej? Kan ni tro!

Efter optikern hade Jonna skrivit en kommentar på min statusuppdatering på Facebook som ledde till att jag hamnade hos henne, goa, fina Jonna. Mötte henne, sedan handlade vi (hon) och så promenerade vi hem till henne. Jag är så glad för hennes och hennes fina Mathias skull, tänk att de får en liten dotter i sommar! Tänk den dagen det är min tur.

Vi pratade och lyssnade på varandra omvartannat och det känns mer och mer som att vi börjar lära känna varandra på riktigt. Jag ser fram emot en framtid där hon ingår i min vardag. Tack för allt ikväll Jonna.

Nu ska jag sova, och kanske, kanske, kanske ska jag göra något jag är rädd för imorgon, men det ligger inte i mina händer.. =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Och jag hjärtar dig!! Jag hade kunnat sitta och prata i evigheters evigheter! TUR att det inte är länge kvar tills vi ska till Koh Phangan, bara en vecka! :)



Jippi! TACK för i helgen, jag säger det igen - du gjorde att den blev långt bättre o mysigare än förväntat!



Puss!

2011-02-14 @ 18:20:29
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0