Semmelfusk och barnpassning.






Igår var jag hos min älskade lillebror och det kändes verkligen som att det var sista gången jag var barnvakt åt honom. Om några veckor fyller han 13! Helt vansinnigt! Vi åt så sjukt god mat som stod serverad åt oss på köksbordet. Mamma och Johan var på teater så vi skulle ha mys bara vi två.

Jag kunde inte motstå semlorna som bara kostade 15 kronor i matbutiken så jag hade med mig varsin till oss. Jag känner bara en som äter semlor som hamburgare och det är min going till lillebror. Fick massage och kramar och han var på sitt bästa humör min lilla kille!

Är fortfarande så glad för att jag träffade Jonna i tisdags. Jag tycker verkligen om henne men det är fortfarande lite sådär nytt och spännande. Man tror man vet så mycket om en annan människa och särskilt när personligeheterna klickar så bra men det där är så läskigt. Jag hoppas jag känner rätt med henne i alla fall.

Ikväll har jag myst med Marie. Vi promenerade runt halva stan i jakt på en vettig restaurang. Fullt överallt!! Det slutade med riktigt smaskig plockmat, någon varm nudelsallad med massor av olika varma kycklingrätter. Och jordnötssås! Mums!! Sedan gick vi och fikade på Wayne's coffee och jag drack min älskade gamla chailatte som jag inte druckit sedan jag var där med Sunniva för flera år sedan. Den är ju god! Mmmmm!

Imorgon är det fredag och jag har i n g a planer för helgen. Längtar såååå efter mina glasögon. Hoppas jag får ett sms om att de är färdiga imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Söta du! Är också glad för tisdagen!



Vad gott med fika på Veines Café! ;) Men du var säkert för mätt för en Fokasia, eftersom du redan ätit hahaha!



Koh Phangan när du vill/kan! <3

2011-02-04 @ 12:30:41
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Postat av: eMMa

Nejmen så kul med Orkidé! Vi äter ofta där om vi ska käka middag på stan - fantastisk god mat!!! :) Vad är din favvorätt där?

2011-02-04 @ 20:52:54
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: eMMa

Lät suuupergott! Jag tar nästan alltid Phanang curry med kyckling eller hur det nu stavas ler

Och jag tycker aaaabsolut vi ska äta där allihop, vore ju supermysigt! :)

Du får berätta vad du tyckte om Koh Phangan sen, jag tycker det är jättebra där oxå! :)

2011-02-05 @ 00:03:34
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0