Milton & Caesar.



Hallå!

I torsdags hämtade jag Milton och Caesar från förskolan och så knallade vi hem till dem. Jag hade lite hala stövlar så Caesar gick före och gnuggade sina skor mot marken hela vägen hem och sa "Här kan du gå Jessica, och här, men inte här." Gullunge!

Hann knappt innanför dörrn innan de sa: Nu ska du trolla! Hahaha, deras minne är då inte dåligt. En gång för hundra år sedan när de absolut inte ville ha mig där var jag ju tvungen att anstränga mig lite extra för att gå hem hos dem, vilket ledde till att jag bestämde mig för att jag kunde trolla. Och det där fastnade de för. Varje gång vi ses får jag trolla bort legogubbar och russin och annat som de hittar fram. Men det får inte vara för fina eller stora saker ifall jag inte skulle kunna trolla tillbaka dem, så det gäller att de väljer noga. =)

De fick faktiskt varsin liten godisask också. Brukar inte ge dem godis men jag tyckte det kunde vara mysigt och det såg de också ut att tycka. Hade gått utmärkt utan men nu lyxade vi till det lite. Själv mumsade jag på en sådan här när de somnat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0