Fredag.

Var just inne på Carros blogg och var visst utmanad(varför heter det så?=) ) att svara på samma frågor som hon redan svarat på. Så innan fredagsstädet drar igång, varsågoda:

1. Vad heter du? Jessy Jones
2. Ditt ord: Yes
3. Flicknamn: Lovis
4. Pojknamn: Leon
5. Yrke: Förskolepedagog mot lägre åldrar
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Kofta
8. Mat: Kryddigt!
9. Sak i badrummet: Min fuktspray
10. Plats/stad: Skåne
11. En orsak att vara sen: Enkel tidsoptimism
12. Något du skriker: Nu går vi in!
13. Något du gör varje dag? Leker med min navel
14. Något du dricker: Vatten
15. Bloggtips: Jonna
16. Bästa inredningssak? Noten på min vägg
17. Gatunamn: Det ni!
18. Bil: Åker jag ibland. 
19. Sång: Hey soul sister
20. Känd person: Mia Skäringer, Amanda Schulman
21. Något jag gillar: Generositet, vänlighet, tydlighet.
22. Något jag ogillar: När någon inte får vad den förtjänar

Utmaningen skickar jag vidare till Jonna, Emma, Maria, och Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0