Facebook.



Har försökt ladda upp ovanståande bild nästan patetiskt många ggr på Facebook men den vill liksom inte. Och ju mer det krånglar desto envisare blir jag. Den ska upp! Tycker den är så "glad" och neutral. Mycket färg men ändå diskret och framför allt: Inte mitt typiska Jessicaleende som alltid fastnar på bild.

Hur som haver, imorgon ska jag träffa mitt ex Sebastians mamma. Hon ringde för ett par veckor sedan och ville ses och det ville jag också. Jag har ju ändå bott tillsammans med henne och efter allt som hänt så är det hög tid att vi ses. Sonen hennes får jag träffa en annan dag. Imorgon ska nämligen hon och jag gagga alldeles för mycket och jag vet att Sebastian tycker att vi pratar way too much så det är lika bra att han håller sig på avstånd.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggg! Värsta fina bilden!

2011-02-08 @ 09:17:39
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0