Kära 2011.



Årets bästa:
Min resa till Gotland
Årets värsta: Att bryta med Alex.
Årets händelse: Att möta Damon för första gången i en liten bil på Gotland.
Årets fest: Jag minns ingen sådan. Livets fest då?
Årets dag:  22:a juli tätt följd av 19:e augusti.
Årets present: Min moped.
Årets tår: När jag insåg att den kärlek jag trott på under 11 år aldrig kommer bli mer än vad den var.
Årets person: Jag måste jag svara på den frågan. Jag har följt mitt hjärta utan att lyssna på något annat.
Årets låt: Wonderful world med Sam Cooke. Plans med Birds of Tokyo. Call your girlfriend med Robyn.
Årets snygging:  Ja men gissa det ni!
Årets film: The next three days.

Årets bok: Bröderna Lejonhjärta
Årets minneslucka: Jag minns allt.
Årets kyss: En avskedskyss utan att veta om det och såklart med min älskling.
Årets natt: Sista kvällen i Helsningborg innan Damon åkte till Australien och jag hem.
Årets ord: I no what it is but I don't know what it is.

Årets skämt: Att folk är så missnöjda med sina liv utan att ta tag i dem.
Årets mysigaste: Nattbadet i Noosa.
Årets längtan: Månaderna ifrån D.
Årets månad: Juli.

Å
rets gräl: Jag grälar inte.
Årets skrattattack: Ja tro vad ni vill men ofrivilligt när Mr. D kittlar ihjäl mig.
Årets beroende: Proviva Granatäpple/Hallon
Årets bästa gosedjur: Charlie

Årets vill ha: Folk jag tycker om omkring mig.
Årets frisyr:  Utsläppt
År
ets roligaste: Min syster.
Årets tråkigaste: Minns inget sådant.
Årets vårminne: När Sebastian var hos mig.
Årets sommarminne: G.o.t.l.a.n.d.

Årets vinterminne: Jag har glömt den gångna vintern.
Årets smärta: Att inte kunna få en människa att älska en fast man vill.
Årets saknad: Fredrik.

Årets överraskning: Födelsedagspresenten från släkten.
Årets citat: Jag kan allt.
Årets läskigaste: Vet icke.
Årets konstigaste: Ja det törs man ju inte skriva här längre då det sätter igång en viss upprördhet hos somliga. Men åsynen av något.


Kommentarer
Postat av: Anna

Årets kärlekspar som ger mig stor glädje:



Damon och Jess



God Jul! A

2011-12-24 @ 01:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0