Fredag. Bara.

Tjipp!

Här har det tagits det lilla lugna. Direkt när vi vaknade åkte jag och Damon och köpte frukost och lunch. Åt tillsammans med lilla familjen här och sedan har jag pratat med pappa, mamma, Martin och Anne-Li på Skype. Efter det tog jag en långpromenad med Mia i vagnen. Hon somnade på en sekund.

Nånting jag gillar här i Australien är träden. Ett slags träd som jag bara sett i filmer förut och de finns överallt. Visst finns det andra sorter jag gillar här, träden över huvud taget.

Har legat ute på gräsmattan en stund och skrivit dagbok medan D jobbat. Vet inte vad vi ska hitta på idag. Just nu står herrn i alla fall och lagar Phad thai. Mumsimumsi! Jag sitter med Mia medan hon äter.

Det var det lille för nu. Hörs!

P.S. För er som undrar så har Mias mamma sagt ja till att jag har bilder på henne här. Så kan ni andas ut gällande det. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0