Date.

Igår kväll gick vi ut bara jag och D. Riktigt, riktigt mysigt. Det är inte jättemycket tid vi har tillsammans ensamma då vi flyttar runt bland hans syskon och föräldrar så det var himla mysigt att ha honom för mig själv. Vi åt på en jättefin tapasrestaurang och det var så otroligt gott. Stan var så fin på kvällen också.

Vi la oss supersent inatt, klockan var minst två när jag slöt ögonen. Halv sex imorse fick vi in en febrig bebis till oss. La mina magic fingers på henne och vips så sov hon på min mage. Det ville uncle Damon förstås föreviga. Hon är så mysig och det är så roligt att hon är så trygg med mig.

Det är ett trött par här idag vil jag lova, får se vad vi hittar på. Nu väntar i alla fall en sen frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0