Bortskämd.

Hey folks!

Den har dagen har gått superfort. Igår la jag mig långt innan Damon, var helt slut av någon anledning. Han satt uppe och jobbade till sent och jag vet inte riktigt vad klockan var när han kröp ner bredvid mig, halv ett kanske. Vi sov i alla fall ganska länge, vaknade och slängde på oss kläder för att följa med Nicole och lilla Mia in till city.

Vi kikade i ett stort köpcenter och Damon tog med mig till en affär med sportskor. Han lät mig prova en massa olika som han tyckte om och det slutade med att han köpte ett par Nike Free runs till mig. Blir så glad att jag inte vet vad jag ska säga riktigt. Tack känns så fjuttigt. Han ger mig så mycket och jag kan inte ge tillbaka, inte på samma sätt. De är i alla fall sååå fina och jag tänker sova med dem på ikväll.

Efter någon timme i köpcentret åkte vi till en slags farm med närproducerat och en marknad med organiska kläder. Annorlunda ställe där vi också åt vår lunch. Mums så gott. Hittills uppskattar jag maten något oerhört här. Allt smakar mmmmm.

Vi lekte lite med Mia och åkte sedan och fikade. Nu är vi hemma igen. Min underbara, fina kille jobbar. Det går sådär för hans charmerande systerdotter tar hans uppmärksamhet utan minsta ansträngning. Ja där ligger man i lä minst sagt. Ikväll ska vi ut och äta någonstans bara jag och finingen. Jag vill inte att det här nånsin ska ta slut.

Lite bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0