Promenad mot känslor.

Idag har jag verkligen försökt att inte ha några krav på mig själv. Som bekant älskar jag att städa, men jag ville verkligen försöka släppa det bara för idag. Jag vaknade halv åtta och kikade på Nyhetsmorgon i sängen medan jag åt turkisk yoghurt med honung och vindruvor. Röda ska de vara!

Efter det gjorde jag en ansiktsmask på en nästintill övermogen avocado och turkisk yoghurt. Kändes lite konstigt men huden blev sååå mjuk och frisk efteråt. Bra för mig nu när jag har så dålig hy. Eller jag ska inte säga att det kändes konstigt förresten det där med masken, det kändes bara annorlunda.

Kl. nio hade jag tvättstugan och mellan hängning och vikning låg jag på balkongen och läste Millans märkvärdiga mormor, världens bästa bok!

Ville in och städa, men jag hade ju lovat mig själv att inte göra det. Så jag låg kvar vilket resulterat i en himla massa färg i ansiktet.

Strax innan tre bytte jag om till träningskläder och promenerade i rask takt c:a 40 minuter till träningen. Kondition och styrka en timme, var nästan död efteråt men så skönt att ha kommit igång. Nu på kvällen gjorde jag klyftpotatis och barbequemarinerad fläskfilé i ugnen. Stängde av den när det nästan var klart och tog en promenad med Alex i telefon. Han är alltid så otroligt vänlig mot mig och jag känner verkligen att han vill att jag ska må bra. Jag gör mitt bästa.

Promenaden resulterade i dessa fina vårbilder:













Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilka härliga bilder! Du är duktig på att fota. Vad använder du för kamera?

2011-04-17 @ 21:35:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0