Livet rusar.

Idag har jag haft världens bästa dag. Från början till slut. Köpte mig en massa vita strumpor till att börja med, sedan blev det saft och kaka på Hannas föräldrars balkong, därefter hämtade mamma och Johan mig och körde mig till verkstan där min älskade moppe stod så hel och fin!! Susade till närmsta mack i Bromma och tankade och fyllde på luft. Svängde förbi Alex och åt en korv- och pommestallrik vid sjön och sedan en promenad i det fina vädret. Blev sittande på hans farstutrapp en lång stund och mumsade favoritchokladen han hade i väskan. Sedan lånade jag hans jacka att susa hem i.  

Fick ett infall och svängde in till Urban och Susanne och Milton och Caesar. Underbart att se dem!

Nu är jag hemma och bilderna får tala för sig:


Hanna


Marie







Kommentarer
Postat av: eMMa

Du ser väldigt lycklig ut, så härligt!

2011-04-26 @ 21:05:41
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0