Romantikens dag. Midsommar.

Igår vad det midsommarafton. Årets mest romantiska dag i min mening. Och igår var den ju idyllisk. Vilket väder, vilken värme. Allt. Utom min älskade i min hand förstås. Men vet ni detta är min sista lördag i Sverige på ett bra tag. Mycket märklig känsla. I alla fall, igår midsommar, åkte vi till Nykvarn och moster Annika. Har firat mer eller mindre alla midsomrar hos mormor i Mariefred men traditionerna förändras. Det var topptrevligt och gissa vem som körde HELA vägen Stockholm-Nykvarn? Det gjorde jag!! Jag älskar att köra bil. Fick sällskap av Åsa, Martin och Milton.
 
Blev massor av god mat, jag älskar midsommarmat. Sedan femkamp och häng. Framåt tidiga kvällen åkte vi tre syskon tillbaka mot stan där jag släppte av Åsa hos henne och Martin hemma och så hämtade jag Marie i Alvik för att styra kosan mot Långholmen. Där åt vi lite sill och småkakor samt Maries systers enormt goda Pavlova. Mums!! När det började bli kallt sa jag hejdå, gick till bilen och åkte till farmor och överraskade. Farbror Tommy och Karin var där och det vankades kladdkaka, grädde och jordgubbar. Mums igen!
 
Att köra ensam hem i sommarnatten med musik JAG valt och längst tomma vägar var en speciell känsla. Och jag tycker jag kör riktigt fint. De som åkte med mig retas och tycker jag kör sakta men jag håller hastigheten och det kommer jag fortsätta med.
 
Idag sipprar regnet ur en grå himmel men vad gör väl det? Fick en ordentligt, ganska ofrivillig bränna igår som ändå behöver lägga sig. Får se vad dagen bjuder på, har fortfarande nattlinne på mig men ska nog träffa Sanna senare. Lite bilder från världens finaste gårdag nedan!
 
Ja bilderna blev visst kapade då de gjort om blogg.se och bilderna nu blir automatiskt större om man inte väljer annat. 
 
 Igår
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hastigheten ska man hålla,det gör jag med =) Himla söt klänning du har,finns det att få tag på nu och var? kram

2012-06-25 @ 17:53:10
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Jessica

H&M:s rea, 100 pix!

2012-06-25 @ 23:00:11
URL: http://www.luppans.blogg.se
Postat av: Caroline

Hallå där! Uppdatering Please!!!! Gick resan bra? Hur var de första dagarna? K R A M

2012-07-01 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0